Samenwerken en transparantie bij Nimeto Utrecht

Omdat we samenwerken en transparantie binnen Nimeto graag willen blijven bevorderen, hebben we in het najaar van 2019 contact gezocht met Stephan, van het bedrijf Roostersync B.V.. Binnen een maand was alles in kannen en kruiken; Zowel technisch als functioneel.

Via de korte lijnen en de pragmatische samenwerking hebben we razendsnel deze innovatieve ‘quick win’ kunnen bewerkstelligen.

Dankzij Roostersync staat voortaan bij elke Nimeto docent zijn/haar rooster in diens outlookagenda. Transparant voor de hele organisatie en laagdrempelig in gebruik.

Door de verbeterde zichtbaarheid en vindbaarheid van roosters is bijvoorbeeld het plannen van overleggen bij Nimeto veel makkelijk geworden en het ondervangt veel vragen van studenten over docentroosters.

Jelle van Baggem – Informatiemanagement – Nimeto Utrecht

In oktober 2019 hebben we samen met Jelle van Baggem in zeer korte tijd Roostersync uitgerold. Wij synchroniseren gedurende de hele dag het lesrooster en de persoonlijke afspraken van docenten uit Magister rechtstreeks met Office 365.

Willen jullie hier ook meer informatie over, kijk dan vooral even naar de productomschrijving of neem contact met ons op.